Slut på det roliga och tillbaka till verkligheten.

Hej hej!

Sitter i skolan just nu, och skolan började idag. Usch, inget kul alls. Eller jo, till kompisar o så men att gå upp så tidigt som man gör är helt otroligt. Är riktigt trött just nu, sitter här o det känns som om jag kommer somna vilken sekund som helst. En sak som är säker är i alla fall att jag kommer lägga mig tidigt ikväll, mycket tidigt. Mamma skulle tapetsera klart mitt rum också i och med att jag fick ett utbrott igår för mitt rum såg ut som ett bombnedslag och då får jag utbrott. Det skall vara snyggt och prydligt i mitt rum, och väl städat innan jag kan sova eller vara där inne.

Jag uppdaterar bloggen senare, skall försöka hjälpa till att jobba dem andra i min grupp nu eller gå ut o lägga mig i soffan och sova. Vore skönt det för jag är verkligen så jäkla trött. Vi hörs sen, ha det så bra sötnosar.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback