Poliserna i dagens samhälle?

Jag har mycket funderingar och tankar i mitt huvud.
Hur tycker ni att poliserna i dagens samhälle är emot er och emot andra? Jag tycker att en hel del poliser är fruktansvärt otrevliga och "inte gör sitt jobb". Det är mest dem unga poliserna som jag tycker det är så här med. Dem tror att dem har all makt i världen på grund av att dem är poliser. Jag menar, bara för att man är polis så har man inte all makt här i världen och man skall visa respekt. Hur skall vi kunna respektera dem om dem inte kan respektera oss? Nu menar inte jag alla poliser, men det finns en hel del som är sådana. Jag kan dra ett t.ex då dem inte är så "arbetsflitiga" det var ett gäng som satt och rökte på, och det var även folk som blev erbjudna och då var det några som ringde polisen och det enda dem sa var "Vi får se om vi kan skicka en polisbil". Jag tycker inte det är direkt respektfullt och arbetsfullt sätt att jobba på. Dem kan ta fast ungdomar som dricker, men inte folk som erbjuder andra människor om att röka hasch?

Jaja, slut diskuterat om den saken. Ville bara skriva av mig lite. Vad tycker ni om poliserna i dagens samhälle? Respekterar dem er och är trevliga?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback