Lika skönt varje gång med en bastu.

Bastu!

Nu har jag precis lagt mig i min säng. Först så bastade jag och sedan duschade, efter det så frågade mamma mig om jag ville ha massage. Självklart så ville jag det! Hon är utbildad i det så det är ju riktigt skönt. I alla fall, hon gjorde en helkroppsmassage på mig, och sedan gjorde hon lite magnetmassage och till sist ansiktmassage. Riktigt härligt! Tack mamma, love.

Jag kommer nog somna tidigt ikväll, slumrade till på massagebänken när mamma masserade mig. Aja, ni får ha en bra kväll. Skriver väl förmodligen ett till inlägg senare, om jag inte somnat. :)

Dock så saknar jag min bästis Caisa väldigt mycket... Ses snart?


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback