Låt mig bara skratta - HA HA!

Nu skall jag skriva om en patetisk bloggare, vid namn Kissie.

Seriöst, hur orkar hon som människa att fortsätta blogga? Jag menar, visst jag läser hennes blogg men nu gick det över gränsen. Trodde i alla fall att hon hade lite vett i huvudet, men tydligen så hade jag fel. Läste nyss på hennes blogg att det stod någonting så här "Det skall vara 18-års gräns på min fest för att det skall serveras alkohol". Jag menar, är hon totalt jävla dum i huvudet? Hon är ju för fan inte ens själv 18 år. Vilken nolla människan är.

De läsare som Kissie har, jag föredrar att ni hellre läser BlondinBellas blogg istället. Hon är en vettig och en intressan människa. Dem bloggar jag läser är som sagt Isabellas blogg och sedan är det Linas blogg. Det är dem två bloggar jag läser mest, sen finns det även andra bloggar som jag kan läsa någongång ibland, men absolut inte så ofta som jag läser deras. Läser deras bloggar mer än 5 ggr om dagen. Så intressanta och dem bloggarna rekomenderar jag verkligen!


Kommentarer
Postat av: Metal hansson ;)

Kissel värkar ju som en vettig människa xD

Antigen är hon efter killar som är över 18 lr så är hon rentav dum i huvudet... xD



Btw, blondinbella ska väl sluta blogga sa hon inte de i metro ?

2008-11-03 @ 22:50:50

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback