Fullspäckade dagar.

Fullspäckade dagar, jo det är precis vad det är.
Jag har nyss lagt mig i sängen och skall sova alldeles strax. Idag var jag en liten stund och hälsade på min bror och efter det åkte jag hem. När jag kom hem satte jag mig framför tvn och somnade direkt, såg på Top model 7 men så somnade jag. Jaja, typiskt mig. Mamma kom hem vid kvart i 6 ungefär och då åkte vi direkt till mina kusiner, skulle ta kort alla tillsammans så att vi skulle vara på bild i December månad i en sån dära kalender om ni förstår? Som skall ges bort till farmor.

När jag kom hem var klockan tjugo över 7 ungefär och då satte jag mig lite vid datorn en snabbis sedan tittade jag på S.O.S familj. Intressant. Och till sist la jag mig i sängen och nu funderar jag starkt på att sova alldeles strax.

Förlåt att jag inte skriver så mycket om dagarna, skall försöka skriva kortare och mer inlägg, blir nog roligare då. Eller vad tycker ni?

Ha det så bra sötnosar.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback