Fullspäckad dag!

Hejsan kära läsare
Kom precis hem till min pappa. Har varit iväg hela dagen, först var jag på Överby och där träffade jag lillElin och även Emmelie. Trevligt! Jag köpte en vanlig vit tröja och sedan två par örhängen, det får ni se imorgon. Trodde att jag skulle hem till mamma idag men så blev det inte så jag kunde inte hämta USB-sladden så ni får se naglarna imorgon också.

Jag har även varit hos min bror Jimmy idag, hälsade på han och hans 3 fina döttrar. Hans flickvän jobbade. Passade Tindra en liten stund medans dem andra två döttrarna var och red. Jätte kul att träffa er!

Nu sitter jag här med min syster och äter chips och dricker coola. Fy Jessica!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback