Detta är min dag.

Hejsan sötnosar!

Nu har jag svenska i tre timmar. Har haft det nu i 1,5 tim. Så det är bara resten kvar nu då. Ibland är det faktiskt kul med svenskan, som t.ex. när man skall skriva noveller eller något annat skrivarbete. Efter lunchen så har jag engelska i 3 långa timmar. Usch.

Nina och Louise sötnosarna var precis här och hälsade på mig. Stört sköna brudar! Det är så skönt att du går bara 1 våning över mig Nina, då är det bara att träffas när som helst. Men men. Nu skall jag nog fortsätta arbeta en stund så kanske jag får sluta tidigare till lunchen om jag blir klar snabbt. Det behövs nog för jag är jätte hungrig. :(

Aja, uppdaterar bloggen senare. Jag tänkte skriva ett inlägg om poliserna i dagens samhälle och även ett inlägg som skall handla om alkoholism. Jag tycker att det är ganska viktiga områden att prata om. Ni får själva argumentera emot mig och skriva era egna åsikter om det jag skall skriva senare. Det är både bra för mig och andra. Ha det så bra så länge, puss älsklingar.

Skall vara med underbara Moni idag också! Wie!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback