Dålig uppdatering

Hej

Sorry för min dåliga uppdatering. Här får ni en liten sammanfattning om vad jag gjort o så under dagarna.
Fredag: Umgicks med min bästis Caisa, vi hade det väl rätt kul. Hemma själva hos henne och jag sov hos henne. Alltid lika underbart.
Lördag: Var med min underbara vän Lisa. Vi gjorde inte så mycket mer än att vi åkte bil och pratade om allt och ingenting, jätte kul var det. Älskar dig Lisa.
Söndag: Först så åkte jag och mina tre utav mina bröder Tommy, Michael och Jimmy till Torslanda och köpte en husvagn och sedan åkte vi hem till mamma för vi hade kalas på söndagen. Det var skoj, tack för alla fina presenter. Lägger upp bild på det när jag har tid till det.
Måndag: Gjorde absolut ingenting, var i skolan och sen kom jag hem och åt o efter det somnade jag en stund och min underbara syster Ronja ringde och väckte mig vid 20.00-tiden.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback