Ännu en skoldag avklarad, skönt.

Nu har jag kommit hem, eller ja, jag kom hem för drygt 1 timma sen.
Gick till gymnasiemässan i Ua vid 11-tiden så var jag där till ungefär 13.00. Det var skoj! Alltid lika skoj med Moni och Madde, ha ha sötnosar.

Jag funderar på om jag skall gå ner o ta en bastu. Vad tycker ni?
Eh, jag ändrade mig. Ha ha. Jag skall basta. Det skall bli riktigt skönt. Dock så bastade jag i förrgår, men alltid lika skönt med en till bastuomgång.

Vad tycker ni jag skall skriva om här på bloggen? Ni får ge mig lite inspiration så jag vet vad jag skall skriva om. För ibland så kan jag gå en hel dag utan att jag skrivit här i bloggen och det är väl inte så kul. Och ibland vet jag inte heller vad jag skall skriva, så säg vad ni vill veta. Vore kul om ni gör det. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback