Julen är över

Hejsan

Skall försöka blogga igen, gör ett nytt försök. Ha ha, tappade lusten helt enkelt men nu har jag inget att göra så då kan jag lika gärna skriva ett inlägg. Julen har varit underbar, men har varit sjuk i en vecka nu som sagt, fortfarande lite dålig. Får hoppas att jag blir frisk snart, är på bättringsvägen i alla fall. Fick ni något fint i julklapp?

Jag skriver imorgon istället, för nu tror jag att jag skall sova. Börjar bli trött nu, plus att jag vill komma upp i någorlunda tid imorgon. Ny dag imorgon och då får jag se om jag bloggar mer, får försöka med det i alla fall. Kram på er sötnosar.


Nu är julen över, men får säga god jul ändå!

Kommentarer
Postat av: Tove

hoppas du blir frisk snart ^^

2009-01-04 @ 15:33:03
URL: http://theedge.blogg.se/
Postat av: Anonym

bäst är du!<3

2009-01-15 @ 02:44:54

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback